Olimme tiistaina viimeistä kertaa Tavoitteellisen tokon kurssin. Otimme kummankin kanssa ruutua. Torstaina olin kummankin kanssa Piskipalvelussa ja olimme peltolenkillä ja otin seuraamisia ja luoksetuloja. Suunnistus loppui myös tällä viikolla. Kaikki harrastukset loppuivat kertarytinällä, samoin vesipelastuskausi.

Olin lauantaina tuomaroimassa Tampereella ja kävimme kokeen jälkeen IdeaParkissa syömässä ja ostoksilla. Tosin ostin perjantaina Epeleistä monta säkkiä kissanhiekkaa, Kisulle on varattu vuoden ruuat ja koirille kolme säkkiä kuivamuonaa ja kaneillekin heinää ja jyviä. Epeleissä on varastontyhjennysmyynti ja isot alet.

Sunnuntaina osallistuimme Ystävyysvepeen. Liikkeet olivat kivoja ja monipuolisia. Sain ideoita treenien monipuolistuttamiseen. Kiitos kaikille viikonlopusta!

Haimme Lauralta toisen kanin, yksi on yksinäinen ja nyt jännätään, tulevatko toimeen keskenään.

Vepekausi on siis ohi, ja minulla on alkava flunssa, olin aika tööt koko viikonlopun.

marvin1-normal.jpg

Veneen vetoa

ymarvin2-normal.jpg

ja koira rantaan

marvin3-normal.jpg

Kuru toi veneen rantaan

mrvin4-normal.jpg

ja Marvin lähtee pelastamaan hukkuvaa vaikka veneen yli

marvin5-normal.jpg

vauhdilla myös rantaan

emma-normal.jpg

Minä ja Emma joukkueenjohtajan bonustehtävässä

 

Kuvien copyright: Honkanummi, Pekki.

Lisää kuvia: http://honkanummi.kuvat.fi/kuvat/VaVi+2013/Yst%C3%A4vyysvepe+15.9.2013/