Kirjaudu
tiistai, 28. kesäkuu 2011
Vietimme muutaman yän Bomarsundissa, jossa on linnakkeen raunioita.
Näkymä Prästööhön, jossa on Bomarsund-museo.
Tykeissä on voimaa!